Iarna este pe terminate si pentru ca sezonul estival se apropie incet dietele de slabit par din ce in ce mai atragatoare atat pentru femeile, cat si pentru barbatii care au probleme cu greutatea. Desi ne dorim ca efectele sa fie vizibile cat mai repede, nu este niciodata indicat sa recurgem la diete drastice cum ar fi infometarea, dietele pe baza de pastile de slabit sau dietele foarte slab calorice.

Si obezitatea prezinta tot atatea riscuri ca si dietele drastice, de tip yo-yo, asa ca de multe ori slabitul nu este o optiune, ci devine necesitate atunci cand numarul de kilograme depaseste cu mult limita permisa. Schimba-ti stilul de viata si kilogramele in plus pe care te-ai straduit sa le elimini nu se vor intoarce. Mai jos iti oferim cateva sfaturi pentru a adopta o dieta si un stil de viata mai sanatoase.

  1. Include legumele la fiecare masa. Poti sa le adaugi in smoothie-urile tale preferate sau sa inlocuiesti gustarile cum ar fi biscuitii si alti carbohidrati, cu bucatele de legume.
  2. Fiecare masa trebuie sa contina proteine, fibre si grasimi pentru ca acestea sunt cele 3 componente esentiale ale unei diete echilibrate. Alege sa introduci in gustarile tale de zi cu zi nuci, avocado, mix-uri de seminte si ulei de masline.
  3. Transforma pranzul in cea mai bogata masa a zilei deoarece pana seara ramane suficient timp pentru arderea caloriilor.
  4. Mananca salata o data pe zi. Nu numai ca are un numar mic de calorii, dar este si foarte bogata in fibre!
  5. Pentru a te incuraja sa mananci mai multe fructe si legume, alege-ti o zi a saptamanii in care sa fii vegana!
  6. Uita de regulile care te indeamna sa mananci tot din farfurie!
  7. Inlocuieste dulciurile procesate cu ceva mult mai natural. Studiile arata ca produsele care contin indulcitori artificiali iti provoaca o senzatie mai mare de foame si probabil vei ajunge sa consumi mai multe calorii decat ai fi facut-o in mod normal. Cat despre zaharul rafinat, cu cat mancam mai mult, cu atat vrem din ce in ce mai mult pentru ca dependenta de zahar e cat se poate de adevarata!
  8. Alege o zi din saptamana in care sa iti dedici timp prepararii meselor pentru zilele urmatoare pentru ca astfel iti va fi mai usor sa iti urmezi dieta sanatoasa si sa nu mananci pe fuga semi-preparate.
  9. Consuma mai putina sare! Prea mult sodiu afecteaza tensiunea si poate cauza retentia de apa.
  10. Rasfata-te o data pe zi! Abtinerea totala de la poftele zilnice poate avea efecte negative si poate sa duca la senzatii de deprivare si chiar depresie! O bucata de ciocolata sau un pahar de vin nu au omorat pe nimeni!
  11. Practica sport cu regularitate, iar daca nu iti face placere sa faci sport, alege o activitate pe placul tau, fie ca este vorba despre o plimbare lunga seara, inainte de culcare, fie ca este vorba despre dans sau mersul pe bicicleta.

De cele mai multe ori, chiar daca reusim sa ne schimbam alimentatia si stilul de viata, efectele nu se vad pe cat ne dorim de repede, insa pentru ca pielea noastra sa isi recapete in cel mai scurt timp posibil stralucirea si fermitatea putem apela la un ajutor specializat in tratamente corporale.

Un astfel de ajutor este LPG Alliance, singura tehnica de stimulare mecanica a pielii 100% naturala, non-invaziva, non-agresiva care activeaza natural metabolismul celular, lucrand simultan pentru reducerea stratului de grasime si pentru tratarea pielii relaxate in timp ce respecta complet ecologia pielii si a corpului. Specialistii au explicat si demonstrat actiunea spectaculoasa a noii tehnolohii LPG ce ajuta sa elimine pana la 5,2 centimetri din talie, reduce celulita cu pana la 67% si ofera 71% mai multa fermitate pielii.

Endermologia faciala LPG care este un adevarat fitness pentru piele, dă un impuls sintezei naturale a substanțelor esențiale tinere: colagen pentru o fermitate mai buna, elastina pentru mai multa suplete si acid hialuronic pentru mai mult volum si hidratare sunt doar cateva beneficii oferite de tehnologia LPG Alliance.

Cel mai important de retinut ar fi ca rezultatele pe termen lung se obtin cu un stil de viata sanatos care include alimentatie potrivita fiecarui organism in parte, dar si sport, odihna si reducerea stresului.